Superiznenađenje
Happosi žele prirediti zajedničku zabavu iznenađenja za Supera i Civila. Super mora potajno upotrijebiti svoje moći da se domisli kako da sačuva svoj tajni identitet. No može li Super ugasiti sve svjećice, a da pritom ne razotkrije tajnu?