Ray daje Lenore ultimatum i iskušava Tanyu oko mogućnosti da prekine veze sa svojom susvodnicom. Ray razmišlja o Tanyinu prijedlogu da si Damon pronađe hobi koji će ga izvući iz njegove nedavne utučenosti.