Moja dva oca
Chara ima važnu vijest za svoje muževe. Mike vrši pritisak na Elisu da se vrate monogamiji, Kenya i Tiger se vjenčaju, a Kim i Vinson odlučuju svoju vezu učiniti ozbiljnom.