Tama iznutra
Nija spašava Nindže i vodi ih u staru spilju Samuraja X. Harumi i Vijeće Kristalnog kralja Oružja stvaranja pretvaraju u Oružja uništenja. Kristalni kralj poprima fizički oblik.