Promijenjena muškobanja
Alyza, koja se odijeva dječački i ne posjeduje niti jednu haljinu, ne zna što odjenuti za dan vjenčanja. Robert i Gretta pokazuju joj kako se preobraziti u ženstvenu nevjestu.