Haljina iz 1913. za mladenku iz 2013.
Mladenka Amy želi odjenuti 100 godina staru vjenčanicu iz obiteljskog nasljeđa. No, na tkanini se vide tragovi vremena. Hoće li ipak kupiti novu haljinu?