Suein Ford iz '56. - Drugi dio
Thomas i Tom kupuju oronuli Chevelle iz 1967. kako bi zaradili novac za Fordov kamionet iz 1956. godine u vlasništvu Sue Yu-Lan. Sue u ekipu dovodi Richarda Rawlingsa.