Nakon što voljena slavna žaba g. Žaba uđe u vruću žablju vodu, Pim i Charlie imaju zadatak pomoći žabi da se stvari vrate na žablji put. U međuvremenu, Glep ima ludu avanturu zbog koje kritičari podivljaju.