Izvanzemaljci u Amazoni
Neil Armstrong predvodio je ekspediciju u Amazonu u potrazi za knjižnicom koju su navodno sagradili izvanzemaljci. Je li ga na to potaknuo bliski susret prilikom šetnje po Mjesecu?