Uspon stvorova iz leda
Čini se da fotografija s Apolla 17 prikazuje vojnu ispostavu SAD-a na Mjesecu. Ima li života u oceanima Jupiterovih mjeseca? Uz to, Neil Armstrong suočava se s velikom opasnošću.