Nakon što stari prijatelj Crnobradog posjeti brod "Osvetnik", Stede se počne osjećati neželjeno. Očajan jer nema Jima, Oluwande daje njegovu sobu Frenchieju i Weeju Jacku, koji uživaju u mogućnosti da urede svoj novi prostor.