Obitelj King: Trenutak istine
Casey doznaje jesu li mu odobrili operaciju koja bi mu spasila život. Amanda ima važne vijesti u vezi s karcinomom, a Amy se prijavljuje za iznimno tešku utrku Spartan Race.