Obitelj od jedne tone: Prvi dio
Poslije dugogodišnje borbe s pretilošću, brat i sestre Perrio kreću u Houston, gdje im se nudi posljednja prilika da skinu kilograme. Mogu li prekinuti s lošim navikama?