Jessie i Tom provode dan u Londonu, ali njezina odluka da ostane tjera je u paniku dok se suočava s posljedicama svoje velike geste u stvarnom svijetu. Bez posla, bez doma i sada bez torbi, je li napravila veliku pogrešku?