Uzmi me za ruku, Antwerpen
Novopečeni bračni par seli se iz Nashvillea u Antwerpen u Belgiji. No nikako se ne mogu složiti; hoće li se ovaj lov na kuću tijekom medenog mjeseca pretvoriti u bračnu noćnu moru?