Theresa upada na Victorijin spoj
Victoria je na brzom upoznavanju parova gdje se pojavi i Theresa, koja na kraju prenosi poruke mrtvih prisutnima. Skeptična se žena pretvara u vjernicu nakon kontakta s ocem.