Zatvaranje granica pritisnulo je mayansku trgovinu heroinom i pokrenulo unutarnji sukob oko budućnosti kluba. EZ i Angel hvataju se ukoštac s posljedicama nedavnog izlaska na vidjelo obiteljskih tajni.