Gotovo starogrčka priča
Maša slučajno pronađe neobičan predmet i želi ga dati muzeju. Kako bi to učinila, mora otići do "kolijevke europske civilizacije". No to neće biti tako lako jer je zima pred vratima, a trbusi njezinih prijatelja su prazni.