G. 2002. Nakon što Carrascosa pronađe Maríju Martu u kadi, liječnici i rodbina interveniraju. Tužitelj uzima izjave i javljaju se prve sumnje. Obdukcijom nalaze pet metaka. Godine 2011. Belu i Juana nastavljaju s istragom.