Uzbuna na natjecanju Universal Royalty
Za princezu Mehayle, mamu Sharilynne i trenericu Nikki Nicole, dan natjecanja pretvara se u katastrofu zbog žestoke konkurencije, pogrešaka na pozornici i velikog šoka!