Moramo razmisliti o mnogočemu
Matt i Caryn razmišljaju o kupnji vikendice u Arizoni. Zach se boji da Jacksonov liječnički pregled može otkriti zdravstvene probleme, a Jeremy i Audrey suočavaju se s katastrofom.