Vjenčanje u obitelji Roloff!
Jeremy i Audrey dogovaraju posljednje pojedinosti oko svojeg vjenčanja. U međuvremenu, Matt je ozbiljno bolestan; hoće li moći prisustvovati velikom danu svojeg sina?