Dok istražitelji ispituju prethodnu misterioznu smrt, sve više dokaza sugerira da je Alex pronevjerio milijune od svojih klijenata. Usred šokantnih novih detalja, Južna Karolina pita se je li Alex možda bio u stanju ubiti svoju ženu i sina.