Prva epizoda serije. Atticus Freeman putuje iz rasno segregiranog juga u svoj rodni grad Chicago u potrazi za nestalim ocem Montroseom – na putovanju da ga nađe pridružuju mu se njegov ujak George i prijateljica iz djetinjstva Letitia.