Skidaj šešir za pogodbu
Drew je iznenađen predmetima koje je kupio u neobičnoj trgovini u grofoviji Durham. Kasnije se mora odreći šešira kako bi sklopio pogodbu za dva izuzetno rijetka predmeta.