Specijalna emisija o Francuskoj
Drew i Tee kreću na nevjerojatnu turneju Francuskom. Drew se u Normandiji zaljubi u veličanstveni dvorac, a na velikom sajmu antikviteta udubljuje se u pop-kulturu.