Bestseleri
Drew kreće u Edinburgh gdje otkriva antikvarnicu u kojoj se prodaje američki bicikl iz 1940-ih. Poslije u Wookey Holeu nalazi dizajnerski radni stol sa sredine prošlog stoljeća.