Čarobnjak flipera
Stručnjak za arkadne igre Mark Squires spašava fliper iz 1960-ih. Istodobno, tapetar Craig koristi svoju kreativnu magiju kako bi renovirao G-plan sofu iz sredine prošlog stoljeća.