Lancia Montecarlo i Citroen 2CV
Paulu i Drewu za oko je zapela Lancia Montecarlo. Na tom klasičnom automobilu treba ozbiljno poraditi, no momci su unatoč tomu za njega spremni ponuditi 7000 funti.