Budućnost je sad
Loren odlučuje posjetiti vidovnjaka kako bi dobila odgovore na pitanja o svojoj budućoj trudnoći. Uz to, natjera Alexa da zajedno s njom razgovara s kandidatkinjama za njenu doulu.