Novinari Heidi Blake i Jonathan Calvert razotkrivaju raširenu korupciju u FIFA-i koja je dovela do odabira Katara za domaćina Svjetskog prvenstva 2022. Njihov rad razotkrio je kulturu pokroviteljstva i podmićivanja, ali nije uspio srušiti organizaciju.