Sve jači bolovi
Dok se Bird podvrgava hitnom operativnom zahvatu, Gabe se nađe na riskantnom zadatku uređenja obiteljskog imanja. Raiven uz Beara dobiva svoju prvu lekciju iz samodostatne gradnje.