Kako njihova školska situacija postaje sve kompliciranija, Olga krivi sebe, Armando uči vrijednu lekciju od Mema, a Maria traži utočište u kazalištu - i kod Romana. Prikrivajući skriveni motiv, Ana sklapa novo prijateljstvo.