Dok se njihova avantura nastavlja, Candy se boji da bi ona i Allan mogli prekršiti svoje prvo pravilo: bez osjećaja. Poslije, Candy je ljuta što su se Allan i Betty prijavili za kršćansku bračnu radionicu.