Smrznuti od straha
Kako u Saqqaqu nemaju mnogo vremena, Eric tjera ljude da traže zlato u svakom uglu. Nakon što Jesse i Gator odbiju, Americo slijedi Erica po smrtonosnom usponu na visini od 360 m.