Mjesečarenje
Očalinko zaboravi da ne smije gledati horor filmove prije spavanja. Poskoči na svaki zvuk - uključujući i one koje Žgoljavi proizvodi dok pravi sok U SNU. Žgoljavi upada u nevolje, a kako je Očalinko prestrašen, Lamput ga spašava.