Sprema se oluja kad haski Hurricane upoznaje razdražljivo štene lurchera Peaches. U međuvremenu, medalju za hrabrost zaslužila je španijelka Lottie, koja je stigla u Woodgreen nakon što je pobjegla s farme pasa. Hoće li Raksha biti njezina srodna duša?