Spašavanje predmeta u Norfolku
Ekipa Black Dog Salvagea ovaj tjedan se podijelila. Robert i Grayson spašavaju spiralne stepenice u Norfolku, dok Mike i ostali pretražuju restauratorsku radnju u Petersburgu.