Akvarij iz snova Keyshiae Cole
R&B pjevačica Keyshia Cole doslovno sanja o predivnom akvariju s morskom vodom. Na sreću ekipe u ATM-u njezini sljedbenici na društvenim mrežama doveli su je do njih!