Kraljevski akvarij Princea Roycea
Glazbena Latino zvijezda Prince Royce ukrasio je svoju vilu u Miamiju akvarijem koji mu je tvrtka ATM izradila po narudžbi. Wayde i Brett žele izgraditi akvarij dostojan kralja.