Dok se DJ hvali novim dečkom na svojoj rođendanskoj zabavi, Deborah i Marty ostave svoje razlike postrani da bi mogli uživati u druženju. No kada se proslava pretvori u malo drukčiji događaj, Ava dobije važni zadatak.