Nakon što su se jedva izvukli iz problematičnog unajmljenog stana, skupina je prisiljena vratiti se kada shvate da jedno od njih nedostaje. Potom, dok prijatelji razmišljaju o otkazivanju putovanja, Alba ih pokušava natjerati da se predomisle.