Princ i prevaranti s repama
Princ Ivandoe krene u lov na kradljivca repe… a takvi su najgori! U tome ga neki sumnjivi likovi usmjeravaju prema staroj kolibi. No to je zapravo zamka Drskih Gnoma osmišljena da kazne Ivandoa zbog toga što stalno baca ostatke repe.