Dok WGBH ubire plodove truda svoje nove zvijezde, ljubomorni suparnik prijeti rastućem uspjehu postaje. Dok se Julia bori s cijenom slave, Paul počinje prihvaćati poraz, a Alice mijenja taktiku.