Ne mogu protiv tog osjećaja
Dimitri planira posebno iznenađenje za Chrissy. Merrifieldovi se ponovno sastaju s Bertom u Meksiku, ali mnogo je napetosti. Jonesovi proživljavaju tešku noć s Alex.