Grah, jedna od najhranjivijih biljaka svih vremena. Joe Pera, zborovođa u srednjoj školi, dijeli ono što zna o ovoj važnoj i omiljenoj biljci, kao i svoje ambiciozne planove za nadolazeće ljeto.