Tvoje tijelo možda odbacuje implantat
Jazz ide na operaciju da bi joj zamijenili blokator testosterona, no dolazi do komplikacija. Jeanette i Jazz odlaze u Odjel za motorna vozila po Jazzinu vozačku dozvolu.