Nakon razgovora o promjenama, Carrie od Che dobije izazov da bude „seksualno” otvorenija, Miranda doživi grozan prvi dan predavanja, a Charlotte pokušava zadiviti drugu mamu. Na kraju, jedna ogromna promjena koju nitko nije očekivao.