Oni su među nama
Zabavljen promatranjem neba u potrazi za NLO-ima Magoo slučajno odluta do Fizzove kuće. Zaključivši da je hrčak nitko drugi doli vanzemaljac koji planira uništiti Zemlju, Magoo odluči spasiti planet.