Pakao u Hondurasu
Stručnjak za preživljavanje i tvrdoglavi detektiv pokušavaju preživjeti u prašumi Hondurasa 21 dan. No jaguari, vatreni mravi i teška ozljeda mogli bi ih spriječiti u tome.